Fieldmanagement

Newspark

Voor de betrokkenheid bij de organisatie

Doel van het FieldManagement

  • Gemiddeld eens in de 6 weken (afhankelijk van behoefte) een 1 op 1 gesprek met de consultant om te zorgen dat we genoeg feeling houden met hoe het gaat met de consultant (prive en zakelijk) en de consultant te stimuleren zich te blijven ontwikkelen teneinde hij/zij nog fijner kan werken etc.
  • Goed checken of de consultant nog wel genoeg leert en uitdagingen heeft in zijn/haar opdracht. Mocht dit niet zo zijn dan kan de fieldmanager helpen om bij te sturen, binnen of buiten de opdracht om.
  • Goed kijken naar de prive – werk balans, is die nog wel naar wens of moeten we daar wat aan doen? Worden de uren wel goed geschreven, wordt er niet te veel gewerkt in de avonduren voor Newspark / de klant? Eventueel zorgen dat hier echt tijd voor geschreven kan worden.
  • Eventuele calamiteiten / hulpvragen op tijd door hebben om daarop te acteren en derhalve erger te voorkomen.
  • Waar mogelijk en gewenst de consultant updaten van het reilen en zijlen van Newspark.
  • Na een meeting een samenvatting oid mailen/bellen naar de afwezige collega’s zodat deze feeling blijven houden bij Newspark, ook als ze niet kunnen komen naar een meeting.
  • Jaarlijks checken of collega’s wel genoeg vakantie opnemen, dit daar werk belangrijk is, maar goed in je vel zitten nog veel belangrijker

Wat heb je aan een FieldManager?

  • Feeling houden met Newspark.
  • Sparren over werkgerelateerde onderwerpen.
  • Sparren over persoonlijke ontwikkeling. (stip en bullets)
  • Schakel richting organisatie en andere collega’s voor hulpvragen.
  • Sparren over commerciële kansen. Voor jezelf en voor anderen.
  • Als je een meeting mist, dan informeert je fieldmanager je na afloop van wat je gemist hebt.
  • Uitleg en verdieping arbeidsvoorwaarden zodra gewenst.

Laat je verbinden met kwaliteit

Ben jij benieuwd wat de professionals van Newspark voor je kunnen betekenen?

Neem dan contact op en laat je verbinden met kwaliteit!